Dobrze wiesz, że w Internecie trzeba ciągle iść do przodu. Zachowania i gusty konsumentów ciągle się zmieniają i podlegają okresowym modom. Trudno jest być na bieżąco z trendami oraz kampaniami w sieci. Na szczęście nie musisz się tym zajmować – my “siedzimy w tym” na co dzień 🙂

Krok 1 – Tworzymy treści promocyjne

Podstawą promowania strony jest ruch z serwisów zewnętrznych. Przez takie działania realizujemy dwa cele:

–  zapewniamy obecność marki jako eksperta w swojej dziedzinie (działania o charakterze e-PR),

–  tworzymy sieć wartościowych linków prowadzących do Twojej strony (fachowo nazywamy to działaniami linkbuilding).

b

 

 

Krok 2 – Rekomendujemy treści

Opublikowane treści są wartościowe, ale również wymagają promowania.

Wspieramy promocję treści w serwisach zewnętrznych poprzez  systemem rekomendacji treści. Czytając portale informacyjne, na pewno zetknąłeś się z informacjami opisanymi w sekcji: “Polecane” czy “Przeczytaj również”.  To właśnie system rekomendacji treści w serwisie, z którego korzystamy. 

Krok 3 – Tworzymy kampanię
w wyszukiwarkach

Przedstawiamy Ci raporty z działań w Twojej branży, a następuje rekomendujemy cele, formy reklamy oraz budżet kampanii reklamowej w Google. Projektujemy i prowadzimy kampanię w:

– wyszukiwarce,

– sieci partnerskiej (Google Display Network),

– na YouTube. 

t

 

I

#ef6c00SEM

Krok 4 – Planujemy kampanię
z wykorzystaniem programmatic

W działaniach reklamowych opieramy się w dużej mierze na automatyzacji zakupu miejsca reklamowego.

To naturalny model działania, który wynika z rozwoju rynku reklamowego. W ciągu ostatnich lat kampanie w Internecie stały się bardzo intensywne, co zmusiło reklamodawców do oferowania przestrzeni reklamowej w modelu aukcyjnym. 

Krok 5 – Dobieramy do kampanii odpowiednie sieci afiliacyjne

Promując Twoją stronę, dobieramy do kampanii wydawców internetowych, z którymi współpracujemy.

Przez działania typu afiliacyjnego możemy profilować komunikację w sposób kontekstowy, czyli plasować ją przy odpowiednich treściach serwisu. Afiliacja umożliwia nam także bardziej efektywne modele rozliczeń – za kliknięcie (CPC), leady (CPL) czy sprzedaż (CPS). 

Programatic

w

SEM

Krok 6 – Wspomagamy kampanię przez działania w social media

Dla osiągnięcia lepszych efektów pomagamy Ci w prowadzeniu komunikacji w kanałach social media.

Jeśli masz swoją strategię komunikacji, dopasowujemy się do niej lub sugerujemy Ci modyfikację. Możemy także opracować koncepcję komunikacji. Jeśli Twój zespół ma dużo pracy, możemy zająć się bieżącą obsługą komunikacji w mediach społecznościowych.

Zobacz również

Pakiet “nowa strona”

Pakiet “przyjazna strona”

Pakiet “e-commerce”