Masz już swój sklep – świetnie! E-commerce prężnie się rozwija. Jednocześnie konkurencja na rynku jest duża. Wiesz, że musisz postawić na widoczność sklepu w Internecie. Jak to zrobić? To sporo działań technicznych i jakościowych, które prowadzą do lepszej pozycji witryny w wyszukiwarkach. Oto, jak wygląda ten proces u nas.

Krok 1 – Analizujemy sklep pod kątem technicznym

Dzięki dostępowi do odpowiedniego oprogramowania sprawdzamy, czy strona jest zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google.
Robimy dla Ciebie raport, który pokazuje, czy:

– wszystkie produkty są prawidłowo opisane,

– na stronie są opisy kategorii,

– zdjęcia produktów mają właściwe nazwy. 

 

Z

 

Krok 2 – Analizujemy treści na stronie 

Po analizie technicznej wykonujemy kolejne badanie. Sprawdzamy, czy treści na stronie – teksty, zdjęcia, inne materiały informacyjne – podnoszą pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych. Otrzymujesz od nas wskazówki, gdzie są rzeczy do poprawy. Oczywiście, my możemy się zająć tymi poprawkami. 

Krok 3 – badamy stronę pod kątem doświadczeń klienta

Strona może być dobrze opisana i widoczna w wyszukiwarkach, ale dla odbiorcy liczy się jej “przyjazność”. Dlatego patrzymy na nią “okiem potencjalnego klienta” – doceniamy dobre praktyki i wytykamy wszystkie błędy. Dzięki temu wiesz, które elementy na stronie mogą powodować niezrozumienie, a nawet hamować klienta w procesie zakupowym. 

U

 

 

Krok 4 – Analizujemy opinie internautów 

Dobrze jest wiedzieć, jakie są opinie na temat Twojego sklepu. Sprawdzamy, co piszą potencjalni lub obecni klienci na temat sklepu, produktów/usług czy obsługi.

Monitorujemy opinie na forach oraz na profilach w mediach społecznościowych. Przedstawiamy Ci raport ze wskazaniem rodzajów opinii (negatywne, pozytywne, neutralne). 

Krok 5 – Tworzymy ofertę stałej  obsługi technicznej

 

Algorytmy Google ciągle się zmieniają i trudno za tym nadążyć 🙂

Dlatego proponujemy Ci stałą obsługę pozycjonowania sklepu. Dzięki temu Twoja strona będzie stałe dopasowana do zmieniających się algorytmów wyszukiwarki.

f

 

 

Krok 6 – Rekomendujemy działania
i je wdrażamy

Na podstawie wszystkich analiz (technicznej, treści, opinii internautów) opracowujemy rekomendację działań.

Otrzymujesz wykaz rzeczy, które trzeba zmienić w serwisie wraz ze wskazaniem, kto powinien się tym zająć. Wyceniamy Ci także koszty  wdrożenia tych zmian w naszym wykonaniu. Ty decydujesz, co chcesz zrobić. 

 

Chcesz rozwijać swój sklep? Skontaktuj się z nami

Zobacz również

Pakiet “nowa strona”

Pakiet “przyjazna strona”

Pakiet “digital promo”