Każdy właściciel firmy dochodzi do decyzji, jak lepiej rozwijać biznes. Jeśli masz stronę internetową, wiesz, że co jakiś czas trzeba w nią zainwestować.

Teraz nadszedł moment, aby powiedzieć “sprawdzam!” Oczywiście, nie musisz sprawdzać strony samodzielnie – od tego jesteśmy my. Chcemy Ci tylko krótko opisać ten proces. Poniżej sprawdzisz informacje o działaniach, dzięki którym Twoja strona internetowa będzie lepsza.

Krok 1 – analizujemy stronę  pod kątem technicznym

Uruchamiamy narzędzia i sprawdzamy, czy Twoja strona:

– spełnia aktualne standardy wyszukiwarek internetowych, 

– jest dostosowana do urządzeń mobilnych, 

– działa szybko (i jak szybko).

Otrzymasz od nas poprawioną stronę i wskazówki na przyszłość.

U

 

U

 

Krok 2 – analizujemy treści (content)

Algorytmy wyszukiwarek wyświetlają Twoją stronę bazie treści.

Sprawdzamy m.in., czy Twoja strona:

– zawiera treści zgodne z charakterem działalności,

– dobrze pozycjonuje się względem konkurencji, 

– jest widoczna dla wyszukiwarek internetowych na słowa kluczowe – ile ich jest oraz jakie są.     

Krok 3 – analizujemy doświadczenia klienta na stronie

Wyszukiwarki wyświetlą Twoją stronę, ale to Twój potencjalny klient będzie ją oglądać. Oceni Twoją firmię na podstawie tego, czy będzie mógł szybko znaleźć na niej potrzebne informacje. 

Tę część analizy musi zrobić człowiek. Przeglądamy stronę i oceniamy, czy łatwo się po niej poruszać oraz czy przekaz jest czytelny.

Otrzymujesz raport z rekomendacjami zmian. 

U

 

 

Krok 4 – analizujemy opinie w sieci 

Coraz więcej klientów wymienia się doświadczeniami na swoich profilach lub grupach w mediach społecznościowych czy na forach dyskusyjnych.

Sprawdzimy, co mówią o Twojej marce, produkcie lub usługach internauci. Dowiesz się, gdzie najczęściej pojawiają się opinie oraz czy przeważają wśród nich pozytywne czy negatywne komentarze. 

Otrzymujesz raport z informacjami oraz wykresami. 

Krok 5 – rekomendujemy zmiany na stronie (techniczne i jakościowe) 

Analiza techniczna (krok 1) wykaże błędy na stronie (zwykle tak jest). Na tym etapie zaproponujemy Ci “plan naprawczy”, dzięki któremu Twoja strona będzie lepiej widoczna w wyszukiwarkach.

W raporcie z analizy doświadczeń klienta na stronie (krok 3)  zaproponujemy Ci pomocne rozwiązania. Ty zdecydujesz, czy chcesz  przebudować obecną stronę czy też przenieść ją na bardziej nowoczesne rozwiązania.

+

 

 

Krok 6 – rekomendujemy content

Wszystkie informacje zebrane do tej pory posłużą za wskazówki do kolejnej pracy. Na ich podstawie przedstawimy Ci plan rozwoju zawartości na stronie. Dostosujemy go do potrzeb Twoich potencjalnych klientów.

Content służy temu, aby osoby odwiedzające Twoją stronę podejmowały konkretne działania. Tylko wtedy możesz mieć własne  silne i użyteczne medium służące do rozwoju Twojego biznesu.

Krok 7 – proponujemy stałą opiekę nad stroną

Zrobienie audytu oraz zmian na stronie pomoże na jakiś czas. Aby nie stracić tej pracy, musisz ciągle dostosowywać stronę do bieżących zmian w algorytmach wyszukiwarek.

Jeśli nie masz na to czasu ani dedykowanej osoby w zespole, proponujemy Ci stałą opiekę nad stroną. Zyskasz poczucie, że inwestycja w polepszenie się zwróciła, a strona jest bezpieczna dla Twoich potencjalnych klientów.

 

Zrobimy dla Ciebie bezpłatny mini-audyt.

Zobacz również

Pakiet “nowa strona”

Pakiet “ecommerce”

Pakiet “digital promo”