Media społecznościowe, to nadal niedoceniany element w strategii komunikacji, a to jedno z najbogatszych w możliwości miejsc styku Klienta z marką. Wyobraź sobie gazetę codzienną, którą wydajesz, a która dociera do tysięcy wybranych przez Ciebie oczu. Wyselekcjonowanych pod względem zainteresowań, zachowania i działań. To jednak nie wszystko! Ponieważ każdy z odbiorców, po przeczytaniu Twojej „gazety codziennej” ma możliwość odnieść się do niej, podzielić nią ze znajomymi, pochwalić, wziąć udział w promocji treści. Social media, to nieoszlifowany diament i w porównaniu z innymi formami komunikacji oferuje tak wiele, za tak niewiele. Wiemy, jak szlifować ten diament, aby był skuteczny i efektywny. We współpracy z Tobą stworzymy strategię komunikacji Twojej marki w mediach społecznościowych.

Jeśli chcesz prowadzić dobrą komunikację w social media, nie wystarczy założenie profilu i regularne publikowanie postów. Odbiorcy – szczególnie młodsi – oczekują treści, które ich zaciekawią, porwą ich wyobraźnię, pozwolą się uśmiechnąć, odprężyć, a przede wszystkim są dopasowane do ich zainteresowań. Liczy się pomysł i jakość komunikatów.                                           

Strategia komunikacji w social media jest niezbędna, żeby:

  • wyróżnić się wśród ogólnego natłoku informacji,
  • zdeklasować konkurencję,
  • Twoi odbiorcy mogli docenić, że jesteś twórcą, a nie imitatorem i bardziej zaangażować się w komunikację z marką,
  • działać według określonego planu, czyli osiągać założone cele komunikacyjne i biznesowe.

Jeśli w Twojej komunikacji w social media nie ma jeszcze strategii – napisz do nas.