Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa spełniała cele komunikacyjne i biznesowe, zadbaj o jej czytelność i przejrzystość.

Cele mogą być różne: złożenie zamówienia w sklepie internetowym, zapis na listę mailingową lub kontakt przez formularz.

Jeśli strona www ma wspierać Twój biznes, powinna być zaprojektowana  tak, aby tworzyć dobre doświadczenia użytkowników. To właśnie jest UX, czyli „user experience”.

Jeśli nie osiągasz założonych efektów ze swojej strony internetowej – określonego zysku, wypełnionych formularzy czy reakcji na treści – audyt jest pierwszym krokiem do zbadania przyczyn.

Audyt strony www to badanie:

  • układu elementów,
  • nawigacji,
  • głównych haseł,
  • elementów wizualnych – zdjęć, grafik itp.,
  • treści.

Efektem audytu jest raport ze wskazaniem błędów i rzeczy do poprawy. Dzięki tym informacjom możesz ulepszyć stronę.

Analiza wizerunku marki


Strona internetowa to w dużym stopniu obraz Twojej marki. Co widzą osoby ją odwiedzające? Czy strona buduje odpowiedni wizerunek marki? Czy możesz powiedzieć, że wizerunek marki na stronie jest spójny ze strategią marki?

Nie musisz odpowiadać samodzielnie – odpowiedzi znajdziesz w audycie.

Analiza jakości treści

Czy Twoja strona www przekonuje potencjalnych klientów do zakupów? Czy zachęca ich do podjęcia działań, o które Ci chodzi?

Analiza jakości treści pozwala odpowiedzieć na te pytania. Pokaże Ci, jak użytkownicy mogą:

  • rozumieć treści,
  • wyobrażać sobie markę na podstawie słów i obrazów, 
  • reagować na treści.

Analiza jakościowa jest dobrym uzupełnieniem audytu ilościowego, który służy do lepszego pozycjonowania stron www. Wskazówki wdrożone po audycie ilościowym pomagają zwiększyć ruch organiczny na stronie w długim terminie.