co to jest i dlaczego warto
go wykorzystywać?
Programmatic to podejście do zakupu i sprzedaży reklam online, które wykorzystuje automatyzację i algorytmy komputerowe. Proces obejmuje akcje w czasie rzeczywistym umożliwiając szybki zakup i wyświetlanie reklam na podstawie danych o użytkownikach. Dzięki temu podejściu możliwe jest lepsze dostosowanie przekazu reklamowego do indywidualnych preferencji i zachowań online użytkowników.
Angażujące
formaty
Precyzyjne
targetowanie
Reklamy na stronach
www i w aplikacjach
Brand safety
PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE FORMATY ZWIĘKSZAJĄCE ZAANGAŻOWANIE I SKUTECZNOŚĆ KAMPANII. ZAMÓW KREACJE RICH MEDIA, ANIMACJE, WIDEO, ROZWIJANE BANERY,
SONDY, GRY!
Angażujące formaty
Angażujące formaty Rich Media to innowacyjne rozwiązania reklamowe, które zmieniamy ze zwykłej reklamy statycznej w interaktywne doświadczenia. Tworzymy pogłębioną interakcję pomiędzy marką a użytkownikiem, zwiększając świadomość, zaangażowanie i skuteczność kampanii reklamowych. W kreacjach Rich Media wykorzystujemy takie elementy jak animacje, wideo, rozwijane banery, sondy, gry. Dbamy o detale, które przyciągają uwagę użytkownika na znacznie dłużej niż kreacje statyczne.
Skontaktuj się z nami już dziś
i popraw skuteczność swojej kampanii!
DOTRZEMY Z KAMPANIĄ DO TWOJEJ GRUPY DOCELOWEJ! POSIADAMY ODPOWIEDNIĄ TECHNOLOGIĘ ORAZ SPECJALISTÓW, KTÓRZY PRECYZYJNIE ZDEFINIUJĄ UŻYTKOWNIKÓW!
Precyzyjne targetowanie
W kampaniach programatycznych wykorzystujemy różnorodne dane i technologie w celu zrozumienia, kim są użytkownicy, jakie są ich preferencje i jakie zachowania online podejmują. Mamy możliwość targetowania na dane demograficzne, zachowanie online, geolokalizację, psychografikę, content, urządzenia i aplikacje.
Nie czekaj dłużej i zacznij współpracę z nami!
Zadzwoń lub napisz do nas i umów się na spotkanie!
DOBIERZEMY DLA CIEBIE TAKIE KATEGORIE,
KTÓRE W 100% ODPOWIEDZĄ ZAŁOŻONEMU TARGETOWI!
Możliwość reklamowania
się na stronach www
i aplikacjach!
Programatyczny zakup mediów pozwala reklamować się zarówno na stronach www jak i dowolnych aplikacjach, co daje nam znacznie szersze możliwości w dotarciu do grupy docelowej. Na stronach wykorzystujemy dane demograficzne, zachowania online, preferencje użytkowników oraz retargeting, natomiast strategia w aplikacjach skupia się na konkretnych kategoriach, do których są przypisane. Tak dobrane kategorie pozwalają kierować reklamy do użytkowników , którzy w prawie w 100% odpowiadają założonemu targetowi.
Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej oferty!
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces w Internecie!
UMIEŚCIMY TWOJĄ REKLAMĘ OBOK BEZPIECZNYCH, WARTOŚCIOWYCH DLA MARKI TREŚCI.
Brand safety
Brand safety to zestaw praktyk i strategii mających na celu ochronę wizerunku marki w kontekście reklam online. Celem jest unikanie umieszczania reklam w miejscach lub obok treści, które mogą być szkodliwe, kontrowersyjne lub niezgodne z wartościami marki. Nasze działania związane z brand safety obejmują monitorowanie treści, analizę kontekstu, filtrowanie stron internetowych oraz korzystanie z narzędzi automatyzacji, aby minimalizować ryzyko pojawienia się reklam w nieodpowiednich miejscach. W ten sposób jesteśmy w stanie unikać sytuacji, które mogłyby negatywnie wpłynąć na postrzeganie produktów lub usług naszych klientów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o kampaniach programmatic, skontaktuj się z nami!
Oferujemy także kampanie reklamowe w Google Ads
i innych platformach oraz usługi SEO!