„To zależy” – najczęstsza odpowiedź w SEO

„To zależy” – najczęstsza odpowiedź w SEO

Do tej pory odpowiedź „to zależy” najczęściej można było usłyszeć w kontekście rozważań ekonomicznych. Obecnie używa się jej, omawiając pozycjonowanie stron internetowych. Każda strona internetowa jest inna, dlatego też nigdy nie można powiedzieć, ile czasu zajmie...
Fakty i mity o Google Ads

Fakty i mity o Google Ads

Prowadzenie kampanii AdWords jest najpowszechniejszą formą reklamy internetowej. Bez trudu można znaleźć poradniki jak samodzielnie stworzyć kampanię reklamową i nią zarządzać. Jest też wiele wyspecjalizowanych firm, które zajmują się tylko prowadzeniem takich...
7 faktów, które warto znać, zanim zlecisz kampanię Google Ads

7 faktów, które warto znać, zanim zlecisz kampanię Google Ads

Prowadzenie kampanii AdWords jest uznawane za obowiązkowe, jeśli ktoś chce promować swoją firmę lub choćby stronę internetową. Na wielu stronach, w tym w Pomocy Google, opisana jest kampania AdWords krok po kroku. Dlatego warto zacząć od przeczytania poradnika przed...
Co ma wpływ na stawkę CPC i jak możemy ją obniżyć?

Co ma wpływ na stawkę CPC i jak możemy ją obniżyć?

Marketing internetowy to także wykorzystywanie kampanii Google Adwords do promocji stron, produktów i usług. Wchodząc na stronę wyszukiwarki, po wpisaniu hasła od razu widzimy na szczytowych pozycjach właśnie reklamy AdWords. Z jednej strony kampania reklamowa to...
WordPress: wady, zalety i rozwiązania

WordPress: wady, zalety i rozwiązania

Nie można zaprzeczyć, że WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów do zarządzania treścią strony internetowej. Początku WordPressa sięgają już 2002 roku. Pierwotnie wykorzystywano go tylko do budowania blogów. Obecnie daje o wiele szersze możliwości....
Strona czy landing page… co lepsze dla kampanii Google Ads?

Strona czy landing page… co lepsze dla kampanii Google Ads?

Odpowiedź na to pytanie wbrew pozorom nie jest oczywista. Jeśli źle ustawimy miejsce docelowe, to odbije się negatywnie na współczynniku odrzuceń. Mówiąc wprost, jeśli odbiorca trafi do miejsca, które mu nie pasuje wedle tego, w jaką reklamę kliknął, po prostu wyjdzie...