HUBMEDIA partnerem akcji specjalnej telewizji BIZNES24

Nowoczesna komunikacja, która dociera tylko do konkretnych odbiorców, to podstawa marketingu. Wykorzystując odpowiednie medium, z powodzeniem można poszerzyć możliwości komunikacyjne, a co za tym idzie – poszerzyć swój zasięg. Połączenie doświadczenia agencji digitalmediowej HUBMEDIA i bogactwa wiadomości gospodarczych, biznesowych i ekonomicznych, jakie zapewnia BIZNES24 – jedyna polska telewizja biznes owa, przyniesie korzyść klientom obu firm. Współpraca między przedsiębiorstwami poszerzy możliwości komunikacyjne klientów, którzy zainteresowani są korzystaniem z tradycyjnych mediów i form przekazu.

BIZNES24 – kim jest nowy partner?

BIZNES24 to jedyna polska telewizja w całości przeznaczona różnym aspektom funkcjonowania biznesu. Na łamach swoich programów omawia między innymi nowe technologie, finanse, bankowość, inwestycje, ale i handel czy PR. Z wiedzy udostępnianej za pośrednictwem programów nadawanych przez BIZNES24 odnoszą pożytek wszyscy przedsiębiorcy oraz osoby, które są zainteresowane gospodarką, ekonomią i finansami.

Aż 41% widzów, którzy oglądają programy na antenie BIZNES24, to przedstawiciele wyższej kadry zarządzającej. A zatem dociera ona do osób, które mają realny wpływ na kształtowanie działalności przedsiębiorstwa i są osobami decyzyjnymi, jakim powierzono zadanie stałego rozwoju firmy. Oczywiście wśród widzów aktywną grupą jest również średnia kadra zarządzająca, wśród której aż 41, 3% osób ogląda ten kanał.

Do kogo dociera program telewizji BIZNES24? W uproszczeniu mówiąc, można pokusić się o stwierdzenie, że do osób związanych z prowadzeniem firmy, podejmowaniem decyzji, prowadzeniem konkretnych działów, ale i do właścicieli przedsiębiorstw. Średnio dziennie telewizję ogląda ponad 60 tysięcy osób, a co miesiąc BIZNES24 notuje prawie milion unikalnych widzów. Wśród nich znajdują się osoby, które mają wysoką pozycję zawodową i stawiają na rozwój swojej firmy.

Nowe możliwości dla klientów

Klienci korzystający z usług agencji digitalmarketingowej HUBMEDIA mogą obecnie wykorzystać również współpracę firmy z telewizją BIZNES24, aby dotrzeć do swoich odbiorców. Wciąż to telewizja pozostaje tradycyjnym medium, w którym każdy chce zostać zauważony. Wykorzystując partnerstwo z BIZNES24, dajemy naszym klientom możliwość zauważenia przez odbiorców oglądających telewizję biznesową.

Wykorzystanie tego środka przekazu pomoże również uwiarygodnić komunikację klienta. Dlaczego? Pojawienie się na antenie jedynej polskiej telewizji biznesowej pomaga promować markę wśród odbiorców, którzy są zainteresowani współpracą z rzetelnymi jednostkami, stawiającymi na rozwój gospodarczy. Wykorzystując nowy model konsumpcji lean back, można uzyskać uwagę widzów, a jednocześnie przekazać jasny komunikat potencjalnym klientom, którzy szczególnie zainteresowani są konkretną branżą.

A co zyskają na współpracy klienci BIZNES24? Również dla nich jest to okazja do wykorzystania nowych form komunikacji, które łączą w sobie najważniejsze zalety obu branż. Wykorzystanie biznesowej telewizji w parze z cyfrowymi rozwiązaniami prowadzonymi w internecie z pewnością poprawi spójność komunikacji wielu przedsiębiorstw.

Bogata oferta programów dla każdej grupy docelowej

Biznes24 - bogata oferta programów dla każdej grupy docelowej

NEWSY nadawane na żywo pozwalają zorientować się już z samego rana, co dzieje się w biznesie. Otwierają dzień i omawiają start handlu na GPW, a później wprowadzają aktualizacje i omawiają niespodziewane zdarzenia. Na koniec dnia i wieczorem omawiane jest zamknięcie GPW oraz zamkniecie rynków np. w USA, które mają istotny wpływ na funkcjonowanie zarówno gospodarki globalnej, jak i polskiej.

Do kogo dotrze reklama w czasie Newsów? Przede wszystkim do przedsiębiorców, kadry zarządzającej i inwestorów, którzy muszą śledzić nawet najdrobniejsze zmiany na rynkach, a co za tym idzie – zainteresowani są nowymi inwestycjami i mają władzę zarządczą oraz decyzyjną.

IT Biznes - program o technologii cyfrowej

IT biznes – program o cyfrowej technologii skupia przede wszystkim odbiorców działających w branży. Grupą docelową są technologiczni early adopters, ale i osoby, które mają doświadczenie w IT i swój czas mogą poświęcić na skupienie się na nowościach, innowacjach, nowych technologiach, a nawet przewidywaniach o rozwoju branży. Dla nich realizowany jest program o użytecznych aplikacjach, gadżetach i technologiach, dzięki którym można oszczędzić czas i środki.

HR i Kadry - program o rynku pracy dla firm

HR I KADRY – poradnik praktyczny to świetny program, który omawia na bieżąco zmiany w przepisach, które mogą zaskoczyć firmy, ale również informuje o nowych trendach w zatrudnianiu czy też zmianach na rynku pracy. Z tego powodu chętnie oglądany jest zarówno przez osoby prowadzące biura księgowo-kadrowe, jak i menedżerów kadr i pracowników działów HR, którzy odpowiadają za praktykę kadrowo-płacową w przedsiębiorstwie.

Wiadomości handlowe Biznes24

Wiadomości handlowe – jedyny program o handlu detalicznym w Polsce sumiennie omawia informacje dotyczące handlu detalicznego. Będą one istotne nie tylko dla małych i mikroprzedsiębiorstw, a także prezesów i menedżerów sieci detalicznych, których w Polsce jest szczególnie dużo. W programie omawiane są najważniejsze informacje o handlu detalicznym, zmianach, jakie wpływają na branżę, ale też pojawiają się wiadomości o trendach i nowościach produktowych i marketingowych, które decydują o kształtowaniu się rynku.

Biznesmania - program poświęcony startupom

BIZNESMANIA to jedyny w Polsce program poświęcony startupom. Omawia nie tylko możliwości założenia biznesu w ten sposób, ale i inwestowania przez większe firmy w pomoc startupom. Treści prezentowane w tym programie trafiają zarówno do twórców startupów, jak i do młodych przedsiębiorców i inżynierów, którzy chcą uczestniczyć w nowych przedsięwzięciach. Nie można też zapomnieć o inwestorach, również oni bardzo chętnie dowiedzą się o najnowszych okazjach inwestycyjnych.

Polubić Sprzedaż - Biznes24

POLUBIĆ SPRZEDAŻ pokazuje w jasny sposób, jak z potencjalnego klienta uczynić stałego klienta, który będzie korzystał z naszej oferty za każdym razem. Do kogo dociera ten program? Tutaj można powiedzieć, że jest to program przeznaczony dla wszystkich osób, które skupiają się na zwiększeniu sprzedaży. Dociera on do przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność, ale i odpowiadających za dużą firmę. A także chętnie jest oglądany przez menedżerów sprzedaży i przedstawicieli handlowych, których zadaniem jest sprzedawać łatwiej, szybciej i drożej.

Zarządzanie sprzedażą - Biznes24

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ to program przeznaczony dla przedsiębiorców SME, dyrektorów i kierowników zespołów sprzedażowych, którzy szukają odpowiedzi na najbardziej nurtujące w tej branży pytania. Jak budować zespół sprzedaży? Jak sprzedawać z sukcesem? A może potrzeba rozbudować bazę klientów? Ten program zapewni merytoryczną wiedzę odpowiedniej grupie docelowej.

A&S Bezpieczny Biznes - Biznes24

a&s BEZPIECZNY BIZNES, czyli praktyczny magazyn o bezpieczeństwie w biznesie. Porady przedstawiane w tym programie trafiają głównie do przedsiębiorców z branży ochrony danych, ale i zabezpieczeń fizycznych. Często oglądają go również przedsiębiorcy i menedżerowie, którzy odpowiedzialni są za bezpieczeństwo fizyczne, informatyczne i operacyjne w przedsiębiorstwie.

Pieniądze z papieru - Biznes24

PIENIĄDZE Z PAPIERU – do kogo trafiają? W programie poruszana jest tematyka najważniejszej literatury o biznesie, którą trzeba znać. Z ciekawością program śledzą zarówno osoby, które prowadzą własny biznes, jak i menedżerowie wyższego szczebla. Jego emisja cieszy się dużą popularnością wśród osób zajmujących różnorodne stanowiska.

MOTOZOOM nowy program, który zaskoczy wielu odbiorców. W trakcie tego programu omawiane będą środki transportu. Motoryzacja to jeden z fundamentów współczesnego biznesu. Choć obecnie stawiamy na bardziej nowoczesne pojazdy, choćby na prąd, to wciąż i te spalinowe mają swoje miejsce na szosie. Co ma wspólnego motoryzacja i biznes? Każde przedsiębiorstwo potrzebuje środków transportu, zarówno dla swoich towarów, jak i pracowników. A zatem każdy menedżer, kierownik, właściciel czy prezes będzie zainteresowany nowinkami o pojazdach, które usprawniają pracę.

Jak oglądać telewizję BIZNES24?

Kanał BIZNES24 jest dostępny w wielu pakietach, choćby w najbardziej popularnym Canal+ znajdziemy go pod numerem 213. Jeśli korzystamy z dostawcy UPC, będą to kanały 122 lub 323. Dostęp mamy również jako klient ORANGE pod numerem 30. Także TOYA zapewnia możliwość oglądania tego kanału pod numerem 28. Z Kolei VECTRA i MULTIMEDIA dają do niego dostęp na kanale numer 806. A co, jeśli nie mamy czasu na tradycyjną telewizję? Nic nie szkodzi. Korzystając z WP Pilot, można oglądać telewizję przez internet w pakietach Biznes i Rozszerzony Maxi.