Zapewniamy dedykowaną redakcję, która będzie pracować nad treściami najwyższej jakości. Prowadzimy współpracę z ponad 200 autorami, którzy są specjalistami w różnych dziedzinach. W naszych redakcjach pracują eksperci, dziennikarze, korektorzy i tłumacze, którzy razem tworzą teksty najwyższej jakości. Stworzymy kontent na każdą stronę internetową, blog, sklep online czy portal horyzontalny. Przygotowane treści będą nie tylko ciekawe dla ich odbiorców, ale i zgodne ze standardami wyszukiwarek, w których pozycjonujemy witryny.
Tworzenie zespołów redakcyjnych
Dedykowana redakcja jest tworzona na miarę potrzeb klienta. W ramach każdej branży mamy też specjalistów od słowa pisanego. Są oni do naszej dyspozycji przy każdym projekcie, a każdy klient może oczekiwać, że nad jego projektem będzie pracował zespół osób, które faktycznie zapoznane są z daną tematyką. Zamiast korzystać z rozwiązań, które oparte są o gotowe projekty, mając do dyspozycji redakcję, możemy tworzyć indywidualne treści na wysokim poziomie merytorycznym.
Masz pomysł na treści, które chcesz zamieszczać na swojej stronie? Świetnie! Opracujemy je dla ciebie. Sam chcesz zostać autorem? Nie ma problemu, zajmiemy się korektą twoich tekstów, aby miały nie tylko wysoką jakość merytoryczną, ale i językową. Jesteś ekspertem w swojej branży, nie musisz być profesorem języka polskiego. Dopasujemy redakcję do potrzeb twojej firmy. Zajmiemy się pracą, której nie możesz sam wykonać.
Nadzór nad zgodnością tekstów z briefingiem
Brief to komunikat sformułowany w jasny sposób, z informacją, czego oczekujesz od tekstu i co chcesz w nim przekazać. Można go przyrównać do mapy, po której poruszamy się, szukając drogi do wskazanego celu. Na jego podstawie krok po kroku realizuje się zlecenie.
Pracujemy na podstawie briefów, ale można też zostawić nam wolną rękę i my opracujemy koncept dla autorów. Jeśli jednak dokładnie ustalisz, jak ma wyglądać tekst, którego oczekujesz, my dopilnujemy, aby był on zgodny z ustaleniami. Jeśli jednak chcesz przygotować konkretne wskazówki, dedykowana redakcja będzie się ich trzymać.
Co powinien zawierać brief? Dobrze jest przedstawić produkt i określić, co go wyróżnia na tle konkurencji. Produkt nie musi być literalny, może to być twoja firma albo usługa, którą oferujesz. Określ też grup docelową. To ty najlepiej wiesz, jacy są twoi klienci lub do kogo chcesz trafić. Możesz też liczyć na naszą pomoc w ustaleniu, kto potencjalnie będzie twoim odbiorcą. W ramach briefu pomożemy ci ustalić niejawne potrzeby i motywacje klienta, do których musimy choćby przez świetne treści trafić, aby zachęcić go do skorzystania z konkretnej oferty.
Punktem kulminacyjnym każdego briefu jest określenie celu projektu. Co chcesz osiągnąć za pośrednictwem działań marketingowych, a ściślej przez content marketing? Szukasz nowych klientów? Chcesz odbudować relacje z osobami, które już kiedyś u ciebie zrobiły zamówienie, a może zależy ci na zwiększeniu widoczności marki w sieci? Zawsze warto też od razu ustalić budżet i harmonogram prac.
Nadzór nad terminowym powstawaniem tekstów
Gdy w briefie ustalimy konkretny harmonogram, będziemy się go trzymać. Algorytmy stron internetowych, wyszukiwarek, a nawet aplikacji social media lubią regularność. Z tego powodu lubimy ustalać konkretne dni, w jakich publikujemy treści. A żeby móc je opublikować, musimy je stworzyć. Sprecyzowane działania marketingowe dają o wiele lepsze rezultaty niż nieregularnie publikowanie treści nawet bardzo wysokiej jakości. Nasze treści nie tylko są dopasowane do konkretnej branży, ale wyróżniają się na tle konkurencji choćby dlatego, że zawsze są spójne i skoordynowane.
Wybierasz dedykowaną redakcję, aby mieć dostarczany kontent wysokiej jakości na czas. Terminowe powstawanie tekstów jest bardzo istotne i dla nas, jako koordynatora, i dla klienta, który oczekuje, że materiałów może spodziewać się konkretnego dnia. Zajmujemy się tworzeniem redakcji, jak i kontrolą jej działania, aby klient otrzymał tylko gotowy efekt naszej pracy.
Rozliczanie wynagrodzeń redaktorów
Korzystanie z dedykowanej redakcji jest bardzo proste. Na podstawie ustaleń wybieramy autorów, korektorów i ekspertów, którzy będą pracować nad treściami dla klienta. Jeżeli szukać autora, który zna się na tekstach technicznych, u nas go znajdziesz. A do tego jego tekst zostanie opracowany zgodnie z normami korekty językowej i merytorycznej. Czy jeszcze coś możemy uprościć? Oczywiście!
Nie musisz sam zajmować się współpracą z pojedynczymi autorami. Na każdym etapie prac to my zlecamy je dalej. Aż do momentu, gdy powstanie efekt, nadzorujemy przebieg powstawania kontentu.
Zatem jesteśmy odpowiedzialni za produkcję i redakcję kontentu, nadzorujemy pracę dedykowanej redakcji, sprawdzamy, czy wykonane zadania zgodne są z ustaleniami zawartymi w briefie, kontrolujemy terminowość i rozliczamy wynagrodzenie redaktorów.
Nasze usługi są całościowe. Wystarczy, że ustalisz z nami zakres prac, a później pozostawisz w naszych rękach ich realizację. Każdy klient ma wgląd w opracowywane przez nas materiały i może nanieść poprawki do briefu. Nie musi jednak samodzielnie szukać redaktorów, korektorów czy po prostu rozliczać się ze współpracującymi nad tworzeniem kontentu osobami. Ułatwiamy całą współpracę i przejmujemy na siebie nawet najdrobniejsze obowiązki.
Chcesz zamówić treści najwyższej jakości? Skontaktuj się z nami