Produkcja Contentu

Produkcję dobrej treści najlepiej jest pozostawić w rękach fachowców. Oferujemy współpracę z ekspertami i specjalistami w wielu branżach, a także z dziennikarzami, którzy szybko i konkretnie opracują materiały potrzebne do opublikowania na stronie internetowej. Współpracujemy z wieloma ekspertami, specjalistami i dziennikarzami, którzy z powodzeniem tworzą treści. Dzięki profesjonalistom każda strona internetowa może zyskać niesamowitą treść.

Teksty eksperckie

Artykuły eksperckie to bardzo specyficzny rodzaj treści. Opierają się one na opiniach jednego lub wielu ekspertów w danej dziedzinie. Ten rodzaj tekstu może być stworzony na dowolny temat. W każdej branży można być przecież specjalistą. Nie ważne jak bardzo jest niszowa lub popularna. Wyrażenie swojej opinii jako ekspert może nie być łatwe.

Nawet jeżeli doskonale znasz się na swoich produktach i potrafisz wymienić cały proces wykonywania usługi na jednym tchu, nie oznacza to, że zgrabnie go opiszesz. Dlatego powstała usługa stworzenia artykuły eksperckiego. Ty, jako ekspert, pracujesz wraz z autorem nad doskonałym artykułem zawierającym tematyczne zagadnienia, które zostaną opisane w profesjonalny sposób, ale też przystępny dla odbiorcy. Język techniczny, którym posługują się specjaliści w branży, również musi być przełożony na łatwy do zrozumienia język z zachowaniem swojej rzeczowości. Taki tekst będzie zarówno profesjonalny, jak i poczytny.

Wywiady

Przeprowadzanie wywiadów może się wydawać łatwe, ale do takiej rozmowy, która później ma zostać opublikowana, trzeba się odpowiednio przygotować. Wywiad wymaga też przepisania nagrań ze słuchu, aby mógł zostać opublikowany w formie pisemnej. Wiele osób skupia się również na treści merytorycznej. Przygotowanie ciekawych, ale i specjalistycznych pytań może być trudne, gdy oczekujemy konkretnej odpowiedzi. Z naszą pomocą sama forma wywiadu będzie bardzo dogodna, a materiał podczas niego zebrany zostanie opracowany w odpowiedni sposób.

Poradniki

Publikowanie poradników jest bardzo modne. Tak naprawdę są one świetnym elementem content marketingu w każdej branży. Potencjalni klienci lubią wiedzieć, jak używać produktu, zanim go kupią. A może ma on ukryte funkcje? Takie informacje można zawrzeć właśnie w poradnikach. Są one świetnym źródłem unikatowej, ale i potrzebnej innym treści. Chętnie je czytamy, gdy chcemy dowiedzieć się więcej lub nawet mamy jakiś problem. Czytanie instrukcji obsługi jest już przeszłością, teraz czytujemy tylko poradniki.

Content - powstawanie

Opisy produktów

Kupując przez internet, tak naprawdę klient opiera swój wybór o dwie rzeczy: opis i wygląd produktu. Piękne zdjęcia sprzedają szybciej niż rozbudowany opis, ale i on jest potrzebny. Opisując szczegółowo produkt, możemy przekazać jego zalety w prostej formie. Kupujący w każdej chwili może do niego wrócić i sprawdzić, co obiecuje producent albo jakie funkcje ma dany produkt i porównać je z innym. Opis produktu musi być rzetelny, ale i przystępny dla konsumenta.

Opisy kategorii

Prowadząc sklep internetowy, szczególną uwagę zwracamy na opisy produktów, ale opisy kategorii są integralną częścią strony i nie można ich pomijać. W takiej treści należy zawrzeć wszystkie informacje, które spodziewa się przeczytać klient. Opis musi być rozbudowany i logiczny. Warto przemycić w nim słowa kluczowe, po których konsumenci będą mogli wyszukać taką podstronę, ale nie może to być nic niewnoszący tekst. Konsumenci muszą dokładnie wiedzieć, co znajdą w tej kategorii, jeszcze przed dokonaniem zakupów. Ułatwi im to nawigowanie po sklepie i wyszukanie oferty, po którą w rzeczywistości przyszli.

DIY

Do it yourself – zrób to sam – to świetny pomysł na kontent. Dlaczego? Rękodzieło podbija internet i sprowadza nowych odbiorców nawet na stare strony o już ugruntowanej pozycji w sieci. Własnoręcznie wykonane dzieła dają olbrzymią satysfakcję, ale są też o wiele tańsze niż gotowe produkty. Samodzielnie można wykonać wiele rzeczy, ale potrzebna jest lista zakupów i wskazówki. Chcesz zamieścić na swojej stronie, kanale czy blogu instrukcję DIY? Zajmiemy się tym. Stworzymy odpowiednią treść, która pokaże, jak robić przedmioty z zakupionych u ciebie produktów. A jeśli wolisz, zostaniesz ekspertem, który po drobnej korekcie językowej będzie publikował proste instrukcje DIY.

DIY - nagrywanie

Korekty językowe

Nawet najlepszy tekst potrzebuje drobnych poprawek. Korekta językowa obejmuje czynności takie jak poprawa budowy całej publikacji, korekta błędów językowych i stylistycznych, a także redakcja błędów merytorycznych. Treść podlega jedynie potrzebnym zmianom, jak choćby ustaleniu logicznej konstrukcji czy poprawy składników. Nie zmieniamy znaczenia tekstu, jedynie sprawiamy, że jest on bardziej czytelny.

Korekty merytoryczne

Można uchodzić za specjalistę w swojej dziedzinie, ale wcale nie trzeba umieć o tym pisać. W każdym artykule, nawet tym przygotowanym przez specjalistę w danej dziedzinie, potrzebna jest korekta merytoryczna, czyli poprawa treści, ale nie warstwy językowej tekstu. Korekta dotyczy nie tego, o czym pisze autor, a jedynie skupia się na tym, jak tekst został napisany. Poprawki dotyczą wartości merytorycznej tekstu przy jednoczesnym uwzględnieniu charakteru tekstu i dostosowaniu warstwy językowej do warstwy treściowej. Po prostu poprawiamy konstrukcję i porządek tekstu. A także weryfikujemy merytorykę. Gdy jest to potrzebne, zwracamy się z prośbą do eksperta lub redaktora naukowego, aby ten pomógł zrewidować tekst i stworzyć bezbłędny artykuł.

Tłumaczenia

Szykując kontent, nie trzeba się ograniczać tylko do odbiorców w języku polskim. Z powodzeniem można wyjść naprzeciw oczekiwaniom osób posługujących się innymi językami. W tym pomogą profesjonalne tłumaczenia. Przygotowanie tekstu od razu w języku obcym lub też jego tłumaczenie na inny język poprawi komunikatywność każdej firmy.

Obecnie warto otworzyć się na zagranicznych partnerów, którzy mogą pomóc nam się rozwijać lub po prostu zostaną stałymi klientami. Globalne spojrzenie na rynek, na którym prowadzimy działalność, zawsze będzie korzystniejsze niż ograniczanie się do rynku lokalnego. A w tym możemy pomóc, oferując tłumaczenia nawet artykułów eksperckich.

Tłumaczenia

Animacja 2D/3D

Nowoczesne formy przekazu są coraz chętniej wykorzystywane. Dzięki animacji można pokazać bardzo szczegółowo produkt albo usługę. Takie animacje mogą zostać wykorzystane jako materiały edukacyjne dla potencjalnych klientów, ale też warto je przygotować dla pracowników w ramach szkoleń.

Animacja 2D pozwala nam pokazać najdrobniejsze szczegóły, które trudno przekazać słowami. Korzystając z wielu różnych stylów animacji, można bez problemu stworzyć content dopasowany do potrzeb zarówno małej firmy, jak i wielkiej korporacji. Ograniczeniem jest tylko wizja twórcy. Przy pomocy animacji 2D można stworzyć prezentacje multimedialne, filmy reklamowe, promocyjne i korporacyjne oraz wiele innych materiałów.

Natomiast animacja 3D jest bardziej rozbudowaną metodą przekazu wizualnego. Dzięki niej można przenieść realny świat w trójwymiar. Korzystając z tej techniki, można pokazać projekty architektoniczne, zjawiska fizyczne, procesy technologiczne, konstrukcje, które dopiero zostaną wzniesione. Za pomocą animacji 3D można pokazać w kreatywny sposób ważne informacje.

Video

Filmy video są niezwykle popularną prezentacją produktów i usług. Coraz więcej sklepów internetowych wykorzystuje krótkie filmy do pokazania produktu z każdej strony lub na modelu. Także prezentacja usług w taki sposób jest niezwykle pożądana. Dzięki video klient może zobaczyć bardzo dokładnie, jak wygląd towar albo w jaki sposób świadczona jest usługa. Przez to chęć zakupu może być silniejsza.

Video można wykorzystywać też jako element prezentacji biznesowej. Zależy ci, aby projekt wyglądał profesjonalnie i zachęcał inwestorów? Przygotowanie materiału video na pewno będzie odpowiednim rozwiązaniem.

Video - influencerzy

Baza zdjęć stockowych

Znalezienie idealnego zdjęcia, które będzie odpowiadać naszym standardom oraz tematyce kontentu, jest trudne. Do przejrzenia mamy miliony fotografii, grafik i infografik, które mogą pasować tematycznie. Obecnie zdjęcia traktuje się jako przyjemny przerywnik, który nawiązuje do tematyki tekstu, ale i sam w sobie podkreśla jego wartość. Korzystając z baz zdjęć stockowych nie trzeba samemu wykonywać zdjęć czy grafik. Wystarczy znaleźć media, które odpowiadają naszej treści, i je wykorzystać.

Chcesz zamówić odpowiedni content dla swojej marki? Skontaktuj się z nami