SEM to kampanie, w których koncentrujemy się na zwiększeniu liczby aktywności takich, jak kliknięcie w reklamę lub telefon do firmy. Wykorzystujemy kampanie Ads, aby zwiększyć ruch na stronie lub zachęcić klientów do interakcji z marką. Reklama kierunkowa, zamieszczana w Google Display Network, pozwala na precyzyjne dotarcie do właściwych odbiorców przy pomocy takich danych jak ich wiek, płeć, lokalizacja czy zainteresowania. Reklamy wyświetlane są osobom, które aktywnie poszukują informacji na wskazany w kampanii temat np. dotyczące danego produktu lub usługi.
Dużą zaletą kampanii SEM jest to, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na Twoją witrynę. Innymi słowy, płacisz wyłącznie za efekty.
Oferujemy przygotowanie i kompleksowe wdrożenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach w sieci reklamowej Google (Google Display Network) oraz na Twoim kanale firmowym YouTube. Opracujemy kompleksową kampanię SEM, ściśle pod kątem Twojej firmy i celów, które zamierzasz osiągnąć. Dopracowujemy strategię marketingową, w której weźmiemy pod uwagę między innymi specyfikę branży, rynek, na którym działasz, cel kampanii, geotargetowanie, a także grupę docelową i czas trwania promocji.
Pozyskuj klientów
Pozyskuj kontakty do potencjalnych klientów i inne konwersje, zachęcając użytkowników do podjęcia działania.
Zwiększ ruch na stronie www
Spraw, by Twoją witrynę odwiedzały odpowiednie osoby.
Skłoń internautów do zakupów
Zachęć użytkowników do zapoznania się z Twoimi produktami i usługami.
Popraw świadomość i zasięg
Docieraj do szerokiego kręgu odbiorców i zwiększaj u nich świadomość swojej marki.
Promuj swoją aplikację
Zwiększaj liczbę instalacji Twojej aplikacji i zaangażowanie użytkowników, którzy z niej korzystają.
Aby zapewnić Cię, że przygotowana kampania będzie najwyższej jakości, korzystamy z wszelkich dostępnych narzędzi: Ads, Google Analytics, AdWords Edytor. Istotną zaletą AdWords jest możliwość prowadzenia działań marketingowych przy użyciu dowolnej liczby słów kluczowych, a także eksperymentowanie z formami reklamowymi, co pozwoli na wybranie najskuteczniejszych środków na dotarcie do Twoich potencjalnych klientów!
Reklamy typu PPC (Pay Per Click, czyli płatne za każde kliknięcie) mogą mieć postać tekstową, graficzną, multimedialną, a także wideo. Jaka jest ich największa zaleta? Jeśli użytkownik Internetu szuka produktu lub usługi, które oferuje Twoja strona, jest bardzo prawdopodobne, że dzięki tego rodzaju reklamie wejdzie właśnie na Twoją witrynę. Reklama PPC może pozwolić mu na odkrycie bardzo skonkretyzowanej oferty z Twojej strony.
Szczegółowo analizujemy ruch na stronach internetowych naszych klientów – wszystko po to, aby opracować najlepsze metody jego zwiększenia i doprecyzowania grup odbiorców. Optymalizujemy działania promocyjne pod kątem maksymalizacji efektów. Monitorujemy wszelkie zachodzące zmiany i szybko na nie reagujemy – dzięki temu zawsze masz pewność, że kampania jest prowadzona w sposób optymalny, dostosowany do aktualnych warunków. Nasi specjaliści – analitycy – potrafią wskazać najlepsze rozwiązania mające na celu zwiększenie skuteczności i zasięgu kampanii.
Reklama w sieci wyszukiwania (SEARCH)
To jedna z najpopularniejszych, a jednocześnie najbardziej efektywnych metod reklamy w Google. Polega na wyświetlaniu materiałów w postaci reklam tekstowych, graficznych, produktowych i video osobom, które wpisały w wyszukiwarkę hasło zbliżone do wykorzystywanego w kampanii słowa kluczowego.
Reklama tego typu może pojawiać się powyżej, poniżej lub obok wyników wyszukiwania w Google Play, Zakupach Google lub Google Maps. Oprócz tego reklamy te wyświetlają się w witrynach partnerów Google oraz innych stronach należących do koncernu.
W wielkim uproszczeniu reklama w wyszukiwarce Google bazuje na słowach kluczowych, na które zostanie ustawiona. Jeżeli prowadzisz internetowy sklep zoologiczny i postanowisz, że chcesz promować znajdujące się w nim produkty (np. karmę dla psów), to po wpisaniu frazy „tania karma dla psów” w wyszukiwarce, Twoja reklama wyświetli się w wynikach wyszukiwania – ponad wynikami organicznymi, pod nimi lub w bocznej kolumnie razem z grafiką.
Reklama w sieci reklamowej (GDN)
Celem reklamy w sieci reklamowej jest dotarcie do osób o zbliżonym profilu do Twoich aktualnych klientów lub ponowne zaangażowanie użytkowników odwiedzających wcześniej Twoją stronę. Wykorzystanie list remarketingowych i automatyzacji zwiększa prawdopodobieństwo konwersji, a odpowiednio zoptymalizowane kampanie w sieci reklamowej zawierają wszystkie niezbędne elementy potrzebne do kreacji skutecznego przekazu marketingowego.
Reklamy emitowane w ramach promocji w sieci reklamowej Google wyświetlane są w:
– witrynach współpracujących z Google w formie tzw. elastycznych reklam display, video lub graficznej,
– YouTube w postaci video lub baneru,
– skrzynce pocztowej Gmail.
Reklamy produktowe
Reklamy Google Ads umożliwiają dostosowanie reklamy i stawki za kliknięcie do danej grupy odbiorców. Jak wspomnieliśmy powyżej, Google, za pośrednictwem ciasteczek, zbiera informacje o użytkownikach i ich zachowaniach w internecie. Na tej podstawie umożliwia nam precyzyjne kierowanie reklam do osób o ustalonym profilu.
Targetowanie reklamy sieci reklamowej Google:
– dane demograficzne (płeć, wiek),
– język i lokalizacja użytkownika,
– godziny i dni wyświetleń reklamy,
– urządzenie, z którego użytkownik korzysta,
– tematy,
– słowa kluczowe,
– osoby o podobnych zainteresowaniach do użytkowników odwiedzających Twoją witrynę.
Remarketing Google
Na podstawie ciasteczka (ang. cookie), które zapisze się w przeglądarce internetowej użytkownika odwiedzającego Twoją witrynę, możesz wyświetlić mu ponownie reklamę swojej firmy np. w sieci reklamowej Google (YouTube, Gmail i wiele innych stron oraz aplikacji współpracujących z Google).
To olbrzymie pole do popisu, które stale wykorzystujemy przy pracy dla naszych klientów. Dzięki wykorzystywanym w naszej agencji formom kreacji reklam (językowi korzyści, video, specjalnym promocjom i zachęcającym grafikom), nasze treści mobilizują użytkowników do ponownych odwiedzin na Twojej witrynie.
Reklama produktowa w Google
Dedykowana jest sklepom internetowym i stacjonarnym. Do jej wdrożenia potrzebne jest wgranie katalogu produktów ze sklepu do Google Merchant Center. Dzięki temu potencjalni klienci mogą zapoznać się bezpośrednio z ofertą Twojej firmy!
Reklamy tego typu bazują nie tylko na słowach kluczowych, ale również innych istotnych z perspektywy klienta końcowego atrybutach produktów. Tworzone przez nas reklamy charakteryzują się maksymalnym dopasowaniem do oczekiwań odbiorcy, szerokim zasięgiem i atrakcyjną prezentacją wykorzystującą możliwości oferowane przez Google.
Kampanie produktowe pozwalają nie tylko na przedstawienie jednego przedmiotu znajdującego się w Twoim sklepie, ale również całego katalogu lub zbioru produktów ze sobą powiązanych. Wykorzystujemy ten model reklamowy do zwiększenia zaangażowania i wykorzystania miejsc promocyjnych, które wciąż często pomijane są przez konkurencję.
Jeżeli chcesz szybko zwiększyć ruch na stronie, podnieść świadomość marki lub po prostu zaistnieć – zgłoś się do nas!