E-commerce to prężnie rozwijająca się branża. W Polsce każdego roku przybywa kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych. Handel w internecie stał się bardzo popularnym modelem biznesowym lub opcją rozwoju swojej firmy i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wszystko to sprawia, że konkurencja na tym rynku jest ogromna. A żeby mieć zyskowny sklep internetowy, trzeba dobrze inwestować w jego rozwój. Dlatego oferujemy web dewelopment, czyli tworzenie sklepów internetowych i stron firmowych o różnym przeznaczeniu oraz analitykę, dzięki której dowiemy się, co zmienić, aby zyskać nowych odbiorców, którzy staną się naszymi klientami.
Web dewelopment
Rozwój internetu sprawił, że wiele branż przeniosło się do sieci. Także handel głównie bazuje teraz na sklepach internetowych. Jednakże prowadzenie takiego sklepu nie ogranicza się tylko do samego handlu i działań marketingowych. Tutaj mamy do czynienia też z aspektami bardziej technicznymi, na których przedsiębiorca po prostu nie musi się znać.
Web dewelopment to po prostu tworzenie stron i aplikacji internetowych, które mają określone funkcje. W przypadku tworzenia sklepu internetowego można wybrać bazowy szablon, który będzie rozbudowany o potrzebne nam dodatki albo też postawić na dedykowaną stronę internetową, która będzie miała unikatowe rozwiązania.
Każda firma może więc skorzystać ze standardowego rozwiązania, które będzie indywidualnie dopasowane do jej potrzeb, lub wybrać bardziej zaawansowany projekt, który będzie odpowiadał wszystkim wymogom. Tworzenie strony, która ma sprzedawać, jest o wiele trudniejsze niż stworzenie miejsca do publikacji artykułów. Wymaga czasu, wielu testów pod kątem funkcjonalności czy też znajomości zasad pozycjonowania stron, aby już sama jej konstrukcja dawała możliwość wypozycjonowania strony wysoko.
Doświadczeni programiści potrafią stworzyć stronę dla e-commerce, która będzie dobrze odebrana przez klientów, ale i bardzo łatwa w obsłudze przez przedsiębiorcę. Tworząc stronę, zawsze bierzemy pod uwagę koncepcję klienta. Postaramy się opracować świetną wizualnie i funkcjonalnie witrynę, która będzie sprzedawać.
Nasze strony są też łatwe w pozycjonowaniu. Bez prowadzenia działań marketingowych i prac nad widocznością strony w wynikach wyszukiwania niestety nie odniesiemy sukcesu. Z tego powodu bardzo ważne jest, aby stworzony serwis mógł zostać zoptymalizowany pod kątem prowadzenia działań pozycjonujących i reklamowych.
Korzystając z najnowszych rozwiązań i trendów rynkowych, zapewniamy e-commerce szyte na miarę. Masz pomysł, który chcesz zrealizować, ale nie wiesz jak? Zrobimy to dla ciebie. Jesteśmy otwarci na wszelkie rozwiązania, sugestie i pomysły. Razem stworzymy prosty w obsłudze sklep, który szybko poznają i polubią klienci.
Analityka
Idealnie funkcjonujący sklep internetowy musi mieć nie tylko pożądane na rynku produkty. To, czy sklep będzie popularny i dobrze widoczny w sieci, zależy przede wszystkim od jego optymalizacji i działania pod kątem technicznym. Poddając sklep analizie, można sprawdzić między innymi, czy sama witryna jest w odpowiedni sposób zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google, w której chcemy ją pozycjonować.
W zakres analizy strony wchodzą między innymi analityka SEO, SEM i analiza contentowa. Dzięki audytowi SEO można wykryć błędy związane z konstrukcją i działaniem strony, ale też elementy, które utrudniają pozycjonowanie, a nawet sprawiają, że strona, zamiast piąć się w górę w rankingu, stoi w miejscu. Nawet najładniejszy sklep online może nie mieć klientów. Żeby sprawdzić, dlaczego tak się dzieje, potrzebna będzie właśnie analityka.
Podczas analizy SEO skupiamy się na sprawdzeniu, jak strona wygląda w wynikach wyszukiwania i co warto zoptymalizować pod kątem technicznym, jak i widoczności w oczach algorytmów i robotów indeksujących w wyszukiwarce. Również z perspektywy wyszukiwarki, w której chcemy osiągnąć wysoką pozycję, strona musi być perfekcyjnie opisana i widoczna.
Użyteczność strony dla odbiorców jest najważniejszym czynnikiem decydującym, czy na stronie pozostaną i dokonają zakupu. Strona nie ładuje się wystarczająco szybko? Użytkownicy ją opuszczą bez dokonania akcji. A może proces zakupowy jest za długi? Dzięki przeprowadzeniu analizy dowiesz się, czy twoja strona dopasowana jest do potrzeb i oczekiwań klientów. Dobre praktyki, bezbłędna obsługa i ciekawe treści sprawią, że sklep będzie się dalej rozwijał.
E-commerce nie istnieje bez opinii klientów. Śledząc je, można dowiedzieć się, czego oczekują klienci i wprowadzić zmiany wedle ich życzeń. Analizując wygląd strony, patrzymy na nią okiem potencjalnego odbiorcy. Doceniamy dobre praktyki, ale i wyszukujemy błędy.
Ważna jest też analiza treści na stronie, choćby pod kątem content marketingu. W ramach działań SEM tworzymy całe kampanie promocyjne. Aby jednak wiedzieć, czy mają potencjał, trzeba dokładnie analizować zgromadzone dane o odbiorcach i wedle nich wprowadzać zmiany w kampanii. Analiza jest więc ważnym punktem nawet dla działu marketingu. W sieci mamy wiele możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Jedną z nich jest treść, która będzie unikatowa, a zarazem pożądane przez potencjalnych klientów. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że obecnie content marketing jest bardzo istotny pod kątem pozycjonowania. Algorytmy, z których korzystają wyszukiwarki internetowe, promują strony, które wnoszą ciekawy kontent. Zatem im lepsza i ciekawsza treść znajdzie się na stronie, tym lepszą pozycją może cieszyć się jej właściciel.
Opisy produktów, opisy kategorii czy poradniki są bardzo ważne zarówno z punktu widzenia SEO, jak i SEM. Dlatego poddajemy je szczególnej analizie. A jeśli potrzebne są zmiany podnoszące wartość witryny, nasz zespół może je wprowadzić.
Analizując treść, sprawdzamy nie tylko wartość merytoryczną czy poprawność językową. Przede wszystkim skupiamy się na elementach strony, które mogą wprowadzać nieporozumienie, hamować proces zakupowy albo wręcz przeciwnie, są mocnym punktem, nad którym dalej warto pracować.
Analizę możemy przeprowadzić jednorazowo, a na podstawie przedstawionego raportu zaproponujemy zmiany, które warto wprowadzić, aby strona miała większe grono odbiorców. Algorytmy Google zmieniają się nieustannie, dlatego i my musimy co jakiś czas od nowa analizować strony i oceniać ich potencjał.
Chcesz rozwijać swój sklep? Skontaktuj się z nami