Trzymanie się wytycznych zawsze sprzyja dobrze wykonanemu zadaniu. Jednak reklama w internecie, marketing internetowy, SEO i SEM to obszary, które nie tylko podlegają pod trendy, ale i pod Google. Jeśli chcemy, aby nasza strona była wysoko w wynikach wyszukiwania tej potężnej wyszukiwarki, trzeba stosować się do zasad ustalanych przez tę firmę. Dlatego trzeba mieć aktualną wiedzę o tym, jak działają mechanizmy wyszukiwarki, ale też jak korzystać z narzędzi oddawanych nam do użytku przez samo Google. A te pomogą nam choćby tworzyć lepsze kampanie reklamowe. W jaki sposób? Zapewniając ciekawy program szkolenia z Ads oraz innych dziedzin, które można połączyć z produktami tej firmy.
Google zapewnia ciekawy i praktyczny system szkoleniowy
Można powiedzieć, że Google samo składania do nauki, aby korzystać z wydanych przez nich narzędzi do tworzenia kampanii reklamowych. Już od wielu lat można korzystać z darmowych kursów, które oferuje. Obecnie są one dostępne w ramach nauki w formie online. Choćby szkolenie Google Ads można szybko i sprawnie odbyć we własnym domu. Nasza agencja również bierze udział w szkoleniach, kursach i zdaje egzaminy z produktów Google.
Dostępna jest specjalna oferta dla osób, które w marketingu internetowym, SEO i SEM pracują i chcą zyskać wiedzę, która przełoży się na ich umiejętności. W tym pomaga projekt Google Partners. Stworzono go dla osób obsługujących kampanie reklamowe w ramach Google Ads. Jego celem jest prowadzenie szkoleń, ale też weryfikowanie wiedzy. Dzięki takim ofertom można wykorzystać potencjał Google, jako wyszukiwarki, w której chcemy prowadzić marketing i reklamę, ale i pozycjonowanie. A my mając ten status, dajemy naszym klientom gwarancję, że nasza praca jest na najwyższym poziomie.
Korzystając z kursów certyfikacyjnych, można zdać egzamin z wiedzy o kampaniach reklamowych różnego typu. A dzięki posiadaniu certyfikatu zostać partnerem Google. Taki status potwierdza, że nad naszymi umiejętnościami czuwa samo Google. Dla osób zdających certyfikat przed Google to sama firma jest gwarantem, że mamy odpowiednią wiedzę do pracy z jej narzędziami. Szybko można też zauważyć, że powstało wiele platform szkoleniowych, na których też są kursy o wykorzystaniu narzędzi Google. Mając ten status nasze reklamy Google zawsze będą miały świetny wynik jakości, co przekłada się również na wynik marketingowy. A dla klientów — na zysk z reklamy w Google Ads.
Czy warto z nich korzystać? Tak naprawdę zawsze warto uczyć się ze źródła. Google regularnie odnawia swoje algorytmy czy wprowadza aktualizację dobrych praktyk. Kursy tworzone przez osoby z zewnątrz mogą mieć świetny materiał, ale czy zmieni się on tak szybko, jak aktualizacja algorytmów Google? Dlatego jeśli chcesz znaleźć dobre źródło wiedzy, kurs Google Ads prowadzony przez tę markę, będzie najlepszym wyborem.
Certyfikat od Google – najlepsze potwierdzenie wiedzy o Google Ads i Google
Zapisanie się na kurs i nauka nie są trudne. Warto jednak pamiętać, że aby zdać egzamin certyfikacyjny, trzeba mieć umiejętności, wiedzę i szczegółową znajomość usług Google. Trzeba umieć posługiwać się Google Shopping czy używać systemu Google Ads, choć w stopniu zaawansowanym. W tym mieć wiedzę o aspektach technicznych. Nie obce są Ci słowa takie jak konwersja, słowa kluczowe, optymalizacja, czy AdWords. Wiesz też czym jest Google Analytics i wiesz, jak odczytać w nim dane.
Zatem tylko specjalista, który ma doświadczenie, szybko reaguje na trendy czy po prostu lubi sam testować różne rozwiązania, może zdać go z powodzeniem. Chcesz być takim specjalistom? Zaczynając swoją przygodę z Google Ads wiele osób zaczynało robić kampanie w Google metodą prób i błędów. Obecnie, zamiast samemu testować różne rozwiązania, lepiej zapisać się na kurs z reklamy Google Ads lub zatrudnić agencję, która ma status partnera Google, aby poprowadziła reklamy dla Twojej firmy.
Dlatego też osoby, które mają status partnera Google, są fachowcami. Mają reklamy w wyszukiwarce w małym palcu i potrafią wykorzystać potencjał Google Ads z jednoczesną redukcją kosztów. Marketing i reklama powinny być przystępne, ale wciąż zachowywać efektywność. Osoby, które odbyły szkolenie zaawansowane wiedzą, jak prowadzić działania związane z Google, aby na stronie lub w sklepie internetowym zwiększył się ruch.
Warto też zwrócić uwagę na realia szkolnictwa. Nie ma na tę chwilę studiów wyższych o kierunku „Google”. I nie będzie, ponieważ jest to prywatna firma. Tylko ona może zapewnić świetne szkolenie z użycia swoich produktów. Można studiować marketing internetowy, socjologię, analizę danych czy ekonomię. Jednak będzie to duża dawka wiedzy teoretycznej.
Ucząc się w ramach kursów Google, można poznać standardy pracy tej firmy oraz jej wymagania. Każda kampania reklamowa realizowana za pośrednictwem Google Ads musi sprostać wymaganiom stawianym przez firmę. Końcowo to ona odpowiada za jej realizację, choć może być zaplanowane i wdrożona przez kogoś innego. Dlatego też sama firma chce, aby uczyć się od niej i wykorzystywać wiedzę, którą oferuje. A nam oferuje udział w szkoleniu i świetne narzędzia reklamowe, które można wykorzystać do promocji każdej firmy w sieci. Elementy poruszane na szkoleniu pozwolą każdemu wykorzystać potencjał sieci wyszukiwania do pozyskiwania nowych klientów.
Szkolenie Google dla oficjalnych partnerów
Nie trzeba zdawać egzaminu certyfikacyjnego z Google AdWords, ale warto to zrobić. Uzyskując status partnera Google, nie tylko można pokazać, że mamy na przykład wiedzę i doświadczenie w pracy, ale dostaje się też więcej możliwości od samej firmy. Gdy tworzy się kampanie reklamowe, ważne jest bycie na bieżąco z trendami i nowymi narzędziami. Dzięki temu można lepiej optymalizować prowadzone działania i zawsze działać zgodnie z trendami w branży. Swoim partnerom Google daje między innymi możliwość uczestnictwa w spotkaniach społeczności w ramach wydarzeń edukacyjnych. W ramach takich spotkań można porozmawiać o nowinkach w branży, podzielić się dokonaniami i odkryciami, a nawet po prostu skonsultować swoje projekty.
Nawet już po zdaniu egzaminów, można dalej się uczyć i Google zapewnia nam dostęp do darmowej wiedzy, którą stara się przekazywać zgodnie z kolejnymi wprowadzanymi zmianami. Oczywiście możliwe jest też zdawanie kolejnego egzaminu certyfikacyjnego z innej kategorii reklam. Tak naprawdę Google Display Network pozwala reklamować różne produkty i usługi, a szkolenie z Google Ads, pozwala nam w pełni wykorzystać ten potencjał. Jeśli tylko chcemy się uczyć. Jednak prowadzone są też sesje szkoleniowe o najnowszych praktykach PPC, z reklamy w sieci wyszukiwania czy funkcji Google Zakupy, których nie trzeba kończyć egzaminem. Wystarczy wybrać temat, jaki nas interesuje i dla siebie samego się uczyć.
Partnerzy jako pierwsi dostają informacje o nowościach wprowadzanych w sieci reklamowej, ale też mogą liczyć na materiały edukacyjne, które pomogą je wprowadzić w pracy. Dla nich szkolenie prowadzone jest przez najważniejszych specjalistów w branży. Nie dowiadujemy się tu jak prowadzić reklamy produktowe, aby choć jedna sprzedała produkt. Uczymy się jak skutecznie wykorzystać wszystkie dostępne narzędzia do optymalizacji swoich wyników. Dostępne są różnego rodzaju poradniki i praktyczne wskazówki, które mają pomóc w opanowaniu nowych funkcji i w optymalnym ich wykorzystaniu. Oprócz tego dostępne są konsultacje, które mogą dotyczyć różnych zagadnień. Od sposobów na pozyskanie nowych klientów, po pomoc techniczną, gdy kampania nie działa, jak trzeba. Taki system nauczania pozwala skutecznie wykorzystywać wiedzę w praktyce i zapewniać klientom agencji performance max przy jak najlepszym budżecie reklamowym.
Zdobywaj wiedzę o kampanii Google Ads u źródła
Sieć reklamowa oferowana przez Google oraz narzędzia pozwalające na prowadzenie kampanii reklamowych ciągle się rozwijają. Aby móc wykorzystać je w pełni, trzeba wiedzieć, jak ich używać. Wielu uczestników poprzednich szkoleń mówi zgodnie, że są to wartościowe treści, które pomogą Twojej stronie lub w sklepie internetowym zwiększyć ruch.
Skoro sama firma zapewnia nam szeroką możliwość edukacji w tym zakresie, warto z niej skorzystać. Agencja, używając konta reklamowego będzie w stanie wykreować tak dobre reklamy, że każdy klient będzie cieszył się większym ruchem na stronie i osiągnięciem swoich celów.
Mając wiadomości pod ręką, wskazówki i podpowiedzi, można tworzyć świetne kampanie reklamowe. Co potwierdzają opinie uczestników cieszących się z praktycznych umiejętności w zakresie rozszerzeń reklam, opracowywania grup reklam w tym samym celu, czy nawet remarketingu.
Samo Google zachęca do testowania różnych możliwości. Czy jednak musimy się ciągle uczyć? Wiele osób zna tak dobrze narzędzia do tworzenia kampanii, że nawet po wymazaniu wszystkich napisów wiedziałoby, gdzie kliknąć, aby uzyskać pożądane ustawienie. Niestety wprowadzanie ciągłych zmian przez autora tych narzędzi niejako wymusza i na nas konieczność odświeżania swojej wiedzy i jej dopełnianie. Tylko wtedy wykorzystamy je w pełni i nasze kampanie będą miały rewelacyjne wyniki i zwrot z inwestycji.