Widoczność strony w Internecie zależy od wielu czynników. Jednak, aby wyróżnić się wśród konkurencji, trzeba postawić na mądrą i pożyteczną kampanię promocyjną. Samo wykupienie reklam może wydawać się łatwe, ale analiza, którą należy wykonać, aby sprawdzić, jaki rodzaj kampanii reklamowej sprawdzi się najlepiej, jest o wiele trudniejsza, niż zakładamy. Zajmujemy się tworzeniem treści, promocji i kampanii w wyszukiwarkach na podstawie rozbudowanej analizy i najnowszych trenów. Każda strona internetowa ma szansę na świetne wyniki, jeśli tylko umiemy zapewnić jej ruch z serwisów zewnętrznych.

Display

Na podstawie wybranych celów, a nawet formy reklamy i budżetu kampanii promocyjnej, tworzymy choćby reklamy displayowe. Są one najbardziej skuteczne, jeśli chodzi o przekaz. Mogą łączyć treść z elementami animowanymi, przez co bardziej przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Bardzo popularne są również reklamy tekstowe, w formie linków sponsorowanych, czyli wszystkim dobrze znane reklamy Google AdWords, pojawiające się w wynikach wyszukiwania. Oczywiście reklamy displayowe to też reklamy graficzne, które właśnie obrazem najbardziej przyciągają i zachęcają do złożenia zamówienia. Wśród nowoczesnych reklam wykorzystuje się też spoty video, które mogą trwać kilka, a nawet kilkadziesiąt sekund.

Reklama displayowa jest świetną opcją, aby zaznaczyć obecność marki w sieci internetowej i pozyskać nowych odbiorców. Taka reklama może przede wszystkim zwiększyć świadomość potencjalnych i obecnych klientów na temat naszej marki. Dzięki reklamom displayowym można dotrzeć do odbiorców z całego świata albo lokalnie. To my wybieramy, do kogo ją kierujemy.

Warto wiedzieć, że podczas kampanii z użyciem reklam displayowch można mierzyć ich efekty. Nie jest to typ kampanii banerowej w outdoor, podczas której można tylko ocenić, ile samochodów przejechało ulicą, na której zamieszczono baner. Tutaj mamy bardzo dokładne wyniki pokazujące, ilu nowych klientów trafiło na naszą stronę, a przede wszystkim – ile osób dokonało zakupu czy podjęło inną pożądaną akcję.

Google AdWords

Obecnie bezkonkurencyjnym systemem reklamowym jest Google AdWords. W ostatnich latach coraz więcej osób z niego korzysta, ponieważ dla tego typu reklam można dokładnie sprecyzować grupę odbiorców i ustalić budżet. Można też korzystać z różnych formatów reklamowych, co również jest zaletą.

Dlaczego Google AdWords jest tak popularne? Warto pamiętać, gdzie wyświetlają się takie reklamy. W postaci linków sponsorowanych pojawiają się one choćby u góry wyników wyszukiwania. Wiele osób zamiast sprawdzać wyniki organiczne, skorzysta z sugerowanej przez reklamę strony. Takie linki sponsorowane widoczne są też pod wynikami wyszukiwania, a więc jeśli nie znajdziemy tego, czego szukamy i chcemy przejść dalej, istnieje szansa, że któraś z reklam na dole strony nas zainteresuje. Reklamy zakupione w tej formie mogą pojawiać się też na innych stronach, nie tylko w wyszukiwarce. A to daje możliwość trafienia do odbiorców o różnych zainteresowaniach. A odbiorcy widzą je codziennie, po prostu podczas spędzania czasu na przeglądaniu stron internetowych.

Korzystanie z systemu reklamowego Google pozwala też na racjonalne ustalenie budżetu w stosunku do zakładanego celu biznesowego. Z naszą pomocą nie wydasz na kampanię promocyjną więcej, niż chcesz. A w ramach ustalonego budżetu uzyskasz najlepszy możliwy wynik.

RTB – reklama z aukcji

Świat reklamy internetowej jest ogromny i oferuje naprawdę wiele różnych opcji. Czy słyszałeś o aukcjach w czasie rzeczywistym? Otóż w świecie reklamy można w ten sposób kupić wyświetlenia. Aukcja prowadzona jest w czasie rzeczywistym przez algorytmy, a zwycięska reklama zostaje pokazana użytkownikowi. Algorytmy biorą pod uwagę bardzo dużo czynników. Mogą to być choćby stawki zaproponowane przez reklamodawcę, ale i historyczne statystyki, trafność obecnej reklamy czy nawet jakość strony docelowej.

Chcesz, aby Twoja reklama wygrywała aukcje z innymi? Przeanalizujemy dla Ciebie całą stronę i dopasujemy ustawienia kampanii, tak aby wyróżniała się ona nad innymi reklamami biorącymi udział w aukcjach.

Kampanie Promocyjne

Programmatic

Wykorzystać potencjał reklamy trzeba umieć. Możemy zaoferować Ci skorzystanie z zautomatyzowanego systemu zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych. Programmatic nie ma na celu zastąpienia ludzi, którzy decydują o wyborze materiałów do kampanii promocyjnej albo ustalają kryteria, jedynie ich rola w procesie samej realizacji kampanii jest inna. Korzystając z tego systemu, upraszcza się proces poszukiwania powierzchni reklamowych w sieci, ale wciąż trzeba mieć wiedzę, jak dopasować formaty czy wybrać miejsce emisji reklam. Dlatego możesz szczegóły techniczne zostawić w naszych rękach i cieszyć się kampanią reklamową, która przyniesie Ci zyski.

Afiliacja – efektywne modele rozliczeń

Afiliacja jest świetnym modelem rozliczania za efekty. Po co płacić za kampanię, która nie przynosi zysków? Lepiej zapłacić za faktycznie osiągane rezultaty. Wybierając tę formę, można skorzystać z bardzo efektywnego modelu rozliczeń, np. za kliknięcie (CPC), za leady (CPL) oraz za sprzedaż (CPS). W zależności od tego, co jest celem kampanii, wybieramy model rozliczeń. Zatem płacisz tylko za efekt, który chciałeś od początku uzyskać.

Promocja treści

Masz świetną stronę internetową z treścią, której nie powstydziłby się żaden ekspert, ale nie masz wyświetleń? Niestety tak bywa. Jeżeli nie inwestujesz w pozycjonowanie i kampanie reklamowe, nawet do najlepszej treści nie dotrze choćby 10% odbiorców, dla których była ona przewidziana.

Wspieramy promocję treści w serwisach zewnętrznych przez system rekomendowania treści. Opatrzone one zostaną opisami, jak „Polecane” i „Przeczytaj również”. Dzięki temu więcej odbiorców po nie chętniej sięgnie. Możesz też skorzystać z content marketingu i przez wartościową treść zdobywać nowych klientów, którzy dzięki Twojej stronie uczą się, bawią i zyskują nową wiedzę, a do tego na niej kupują.

Zapytaj nas o kampanię promocyjną dla swojej strony